FuNNy..


Uitm DiHati Ku

Uitm DiHati Ku

Friday, April 15, 2011

LoW RoPe cOuRsE..

assalamualaikum dan salam sejahtera..
setelah persiapan berjalan lancar kini tibalah masa untuk kami mempraktikkan low rope course.. pada pgi tu kami berkumpul di tempat yg dijanjikan.. setelah sampai kami mengeluarkan barang-barang yg hndk kami gunakan.. setelah En. Hisyam smpai, kami semua diminta untuk membuat low rope course mengikut kumpulan yg telah di beri.. kumpulan aku buat 'chicken walk'..
hmpir satu jam jgk kami nak buat low rope course nie.. setelah semua siap, En. Hisyam telah memilih Din untuk buat demo untuk semua low rope course.. antara low rope cousre yg kami buat adalah chicken walk, high postman walk, foot loop, criss cross, forward tension traverse, multi vine dan leopard crawl..
selepas itu, kami pula yg melakukannya mengikut kumpulan.. hnya seorang untuk setiap kumpulan krn baki empat orang lagi perlu menjaga di sisi rakan masing-masing supaya tidak jatuh..
kumpulan aku didahului oleh din, datul, fatin, awie dan aku yg terakhir.. tapi malang menimpa kumpulan kami krn fatin telah jatuh dua kali ketika di foot loop.. dia hmpir give up nak truskan tapi kami berusaha untuk meyakinkannya.. akhirnya dia dpt juga menamatkan segala rintingan tersebut.. syabas buat fatin dan juga rakan-rakan yg lain krn berjaya melakukan aktiviti nie dgn jayanya..

No comments: