FuNNy..


Uitm DiHati Ku

Uitm DiHati Ku

Monday, April 18, 2011

MaNaGeMeNT GaMe...

assalamualaikum..
pe cite plak kali nie.. hahaha
hari nie aku nak berkongsi bagaimna kmplan aku buat management game lepas test knotting..

kami diberi masa untuk pkir apa game yg kami nak lakukan.. lpas masa dperunktukkan telah tmat kami semua prlu membntangkan kpd semua apa game yg kami nak buat.. mcam-macam game diorang buat.. yg klakar pown ade.. sampai kmplan aku plak bentangkan ape yg kami nak buat.. din dan awie menerangkan kpd semua mnakala aku, fatin dan datul tukang buat demo..

aku, fatin dan datul kena tutp mata, pastu awie bawa aku kemana-mana dan pe dia ckap aku kena ikut.. kalau dia ckap de longkang aku pown kena la lompat dan fatin dan datul pown ikut gak.. mase buat demo tu awie srh aku lompat.. tup tap air terpercik kat kaki aku.. rupanya de air kat situ.. semua orang gelakkan aku.. aku pown tak tahu sgt nape diorang glak.. lpas buat demo baru aku tahu yg awie slah bg arhan..hahaha

lepas semua dah bntangkan game diorang, baru lah En. Shariman bagi tahu management game yg sbnrnya.. punya lah senang rupanya.. hahaha.. pe la korang nie management game pown tak tahu ke.. hahaha

No comments: