FuNNy..


Uitm DiHati Ku

Uitm DiHati Ku

Thursday, April 28, 2011

sCoRE OriENtEEriNG..

assalamualaikum..
nie last aktiviti kami untk klas outdoor.. kami semua brkmpul kat swimming pool.. sblm memulakan aktiviti En. Hisyam tlah memberi kterangan tentang score orienteering nie kpd kami..
setelah diberi kterangn kami pown memulakan aktiviti nie.. kami semua akn dilpaskan mngikut gliran.. setiap gliran dilpaskan dua orang serentak.. aku gliran yg ke 13 brsama adli safwan..
tiba giliran aku ngn adli plak.. pertama kami prlu membaca map yg tersedia.. aku pown tlis la maklumat yg akan dpt menolong aku.. dah tulis semua aku pown memulakan langkah menuju ke check piont yg ke 7 iaitu di Pusat Islam.. lepas tu aku pown pergi ke Dwan Annexe iaitu checkpoint yg ke 9.. rasa semangat tu msih ada lg.. aku pown mneruskan prjlan ke stadium iaitu checkpoint yg ke 5.. prjlanan ke satdium tu sbb dari Dwan Annexe tu agk jauh sbb aku tkar plan masa kat Dwan Annexe tu.. tapi masih tabahkan diriku.. lepas tu aku pergi ke Pusat Sukan iaitu checkpoint yg ke 6.. aku meneruskan perjalan aku ke checkpoint yg ke 3 kat bengkel knderaan.. lepas tu aku pergi ke Pusat Kesihatan iaitu checkpoint yg ke 4..
lepas tu aku pergi ke FSR iaitu checkpoint yg ke 2.. agk jauh perjalan aku sbab aku ptah balik dari Pusat Kesihatan.. aku masih mahu meneruskan perjalanan ku ke checkpoint yg ke 1 iaitu di Tangki Air.. dah lepas tangki air nie aku rasa mcm nak gve up plak sbb jln nak balik dah dkt.. tapi aku fikir balik last checkpoint nie dah dekat baik aku habiskan je iaitu kat Canseleri.. lepas tu aku pown pulang ke pengkalan iaitu di Swimming Pool..
samapi sana aku tengok ramai gak kwan aku dah de kat sana.. aku mengambil masa slama 1 jam 2 minit.. setelah semua ada kat sana En. Hisyam telah memberi keputusan.. untuk lelaki, Nazrul jadi juara dgn catatan masa 55 minit.. bagi perempuan pula oleh Rafidah dgn catatan masa slama 1 jam 21 minit.. tahniah buat Nazrul dan juga Rafidah.. aku dpt tmpat ke-3 je.. Azwar plak ke-2 untuk lelaki dan Hazirah tmpat ke-2 untuk perempuan dan yg ke-3 perempuan oleh Nadzirah.. walaupown penat tapi kami semua rasa happy sangat dan sedih sebab nie last aktiviti kami semua dan kami semua dapt sempat untuk ambil gmbar bersama..


nie adalah control card untuk aku..


kenangan kami bersama En. Hisyam..

No comments: