FuNNy..


Uitm DiHati Ku

Uitm DiHati Ku

Monday, February 14, 2011

BeRKaYak Di TaSiK sHaH aLaM..

Assalamualaikum..
Buat pertama kali nye dalam hidup aku berkayak..Tak sabar rasa nye aku nak menakluki Tasik Shah Alam dengan kayak..hahaha..Sebelum kami dibenarkan berkayak di tasik, kami semua di ajar bagaimana nak berkayak, mengenali jenis-jenis kayak..Antara nya mandesta, slalom dan sit on top..
Lepas praktikal kat darat, kami semua dibenarkan berkayak kat tasik..Tak sabar rasa nye aku nak berkayak..Maklumlah tak pernah nak berkayak sebelum ni..hehehe..Tapi kayak yang ada tak mencukupi..Aku ngan Wan kena lah tunggu giliran nak berkayak..
Aku ngan Wan dah bersedia nak berkayak..Aku duduk depan atau dikenali sebagai bowman dan Wan dok kat belakang iaitu sternman..Mula-mula janggal gak aku ngan wan nak control kayak nie..tapi dah lama sikit ok gak kami control kayak tu..Penat gak berkayak kat tasik ni..
Lepas tu kami semua berkumpul nak balik ke uitm..Semua gembira bila dah dapat belajar berkayak walaupun penat..

No comments: